Politica de Retur / Anulare

Politica de retur

Politica noastră de retururi, restituiri și rambursări se aplică pe o perioadă de 30 zile calendaristice din momentul achiziției și achitării integrale sau parțiale a serviciilor oferite de către noi. Dacă cele 30 zile au trecut, nu se va mai putea efectua restituirea sau schimbarea serviciilor. De asemenea, nici suma achitată nu va putea fi restituită.

Prin noțiunea de "elemente comandate" sau "element comandat" se înțelege "serviciile comandate" sau "serviciul comandat" prin metodele de achiziționare.

 

Politica de restituiri retururi sau rambursări în cazul serviciilor

În situația în care a fost achiziționat un serviciu care a fost deja prestat integral (de care s-a beneficiat integral), nu poate fi schimbat cu un alt serviciu, nici contravaloarea acestuia nu poate fi returnată.

În cazul în care a fost achiziționat un serviciu însă nu s-a beneficiat de el, puteți solicita schimbarea acestuia cu un alt serviciu care să aibă o valoare identică în conformitate cu termenii și condițiile menționate în prezenta politică de restituiri și rambursări.

În cazul în care ați achiziționat un serviciu care v-a fost prestat parțial, aveți posibilitatea de a solicita ca restul serviciului să fie înlocuit cu unul de aceeași valoare a sumei rămase.

În cazul în care ați achiziționat un serviciu care v-a fost prestat parțial, dar care a făcut parte dintr-un pachet promoțional, a beneficiat de o reducere, un discount sau un avantaj față de prețul de listă per element (bucată/ședință/etc.) și doriți schimbarea cu un alt serviciu, atunci calculul serviciilor deja prestate se va realiza la preț întreg,

De exemplu, o ședință pentru serviciul X costa 200 de lei la prețul normal de listă. Imaginați-vă ca ați achiziționat un pachet de 6 ședințe pentru serviciul X cu un preț promoțional de 1050 lei în loc de 1200 lei (adica 175 lei/sedință în loc de 200 lei/sedință cât e prețul inițial de listă). Dacă după ce ați beneficiat de 3 ședințe din serviciul X doriți să solicitați un alt serviciu, calculul se va face în felul următor: 3 ședinte serviciu x 200 lei (preț normal de listă) minus preț total al pachetului (1050 lei) = 450 lei valoarea altui rămasă de utilizat pentru achiziționarea produs sau serviciu.

Specificăm că, în cazul abonamentelor, bani nu se returnează. Timp de 30 de zile poți schimba procedurile in suma plătită. Valabilitatea abonamentelor este de 6 luni de zile de la data achiziționării.

 
Schimburile

Vom înlocui doar serviciile de care nu ați beneficiat deloc sau ați beneficiat parțial. Dacă va fi nevoie să schimbăm același serviciu, trimiteți un email pe adresa contact@skinology.ro în care menționați serviciul ce urmează a fi schimbat. În cazul în care cererea dumneavoastră va fi acceptată, veți primi o notificare în 24 de ore cu privire la acest aspect.

 
Retururi

De îndată ce solicitarea dumneavoastră va fi recepționată, vă va fi trimis un email în decurs de 24 de ore prin care vi se va comunica faptul că am luat la cunoștiință cererea cu privire la procesul de retur. Veți primi ulterior o înștiințare cu privire la faptul că cererea dumneavoastră a fost aprobată sau respinsă.

În cazul în care cererea dumneavoastră va fi aprobată, vom stabili, de comun acord, ce serviciu sau servicii puteți achiziționa în schimb

 

Elemente nereturnabile

În această categorie se regăsesc următoarele :

 

Carduri cadou

Dacă la momentul achiziției elementul a fost declarat ca fiind cadou și a fost trimis direct către dumneavoastră, veți primi un credit cadou pentru valoarea returului dumneavoastră.

În situația în care elementul nu a fost declarat ca fiind un cadou la momentul achiziției iar persoana care l-a achiziționat, a dorit să ofere cadoul ulterior, îl vom contacta pentru a putea schimba serviciul.